به هر شغلی که بخواهم می‌رسم

کتاب داستانی که رؤیای شغل‌های بزرگ را در دل کودکان می‌نشاند

از بچه­‌ها که بپرسیم دوست دارید چه کاره شوید، اغلب بدون معطلی یکی از گزینه‌­های پرطرفدار مثل پلیس، خلبان، دکتر، مهندس یا معلم را انتخاب می‌­کنند. اما کمی که بزرگتر می­‌شوند و امتحانات سخت پایان‌­ترم کلافه‌­شان می­‌کند یا در اخبار می‌­شنوند چندین دکتر و مهندس بیکار در جامعه مشغول مسافرکشی هستند، آرزوهای‌شان را بر باد رفته می‌­بینند.

اما این وظیفه بزرگترهاست که در نقش پدر و مادر یا مربی اجازه ندهند بچه­‌ها از رؤیاهای‌شان دست بکشند. اگر چیزی در کودکی ملکه ذهن انسان شود، کنار گذاشتن و فراموش کردنش غیرممکن خواهد بود. والدین می‌­توانند هنگام خواب، کتاب­‌هایی درباره اهداف و ایمان و اعتماد به هدف­‌ها برای بچه­‌ها بخوانند. درست مثل داستان‌­هایی که پدر و مادرهای خودمان، قبل از خواب برای‌مان می‌­گفتند و بعد از سال‌­ها هنوز زنده­‌ترین خاطرات ما هستند.

کتاب «به هر شغلی که بخواهم می­‌رسم»، از مجموعه کتاب­‌های آموزش سواد مالی به کودکان، با داستانی ساده، امید را به رؤیاهای بچه‌­ها تزریق می‌­کند و به آن‌­ها اطمینان می‌­دهد به هر شغلی که بخواهند، می‌­رسند. فقط کافی است به رؤیای خود ایمان داشته باشند. این کتاب توسط آکادمی هوش مالی تهیه و به همت انتشارات قدیانی چاپ و روانه بازار شده است.

هشتگ‌های مرتبط


نظر خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی