رونمایی از مجموعۀ 27جلدی داستان‌های سواد مالی

پایگاه خبری لیزنا - 1399/06/16

558 2 دقیقه

27جلد کتاب داستان‌های آموزش سواد مالی ویژۀ دوم دبستان دوشنبه، هفدهم شهریورماه، ساعت 8:30 صبح با حضور عفت شریعتی، شاعر، نویسنده و نمایندۀ مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر امید علی مسعودی، دانشیار و مدیر گروه ارتباطات دانشگاه سوره، دکتر محمد مراد شیخی، رئیس مرکز آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی در تهران، دکتر محمد صادق افراسیابی؛ معاون امور محتوایی مرکز فناوری اطلاعات و رسانه‌های دیجیتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دکتر کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی رونمایی خواهد شد.

سواد مالی، مجموعه‌ای از دانش‌ها، مهارت‌ها، گرایش‌ها و رفتارهای مالی است که ارتقای آن، تدبیر مالی و در نتیجه رشد اقتصادی فرد و جامعه را در پی خواهد داشت.

در مجموعۀ 27جلدی داستان‌های سواد مالی که توسط انتشارات قدیانی منتشر شده است، مهارت‌های خرج و پس‌انداز، اعتبار و بدهی، کاریابی و درآمد، سرمایه‌گذاری، ریسک و بیمه و تصمیم‌گیری مالی با زبان داستان به کودکان مقطع دوم دبستان آموزش داده می شود.

لازم به ذکر است پیش از این مجموعۀ 17‌جلدی داستان‌های سواد مالی به همت آکادمی هوش مالی در سال 1397 در باغ کتاب تهران رونمایی و روانۀ بازار شد.

این مطلب را در پایگاه خبری لیزنا بخوانید. 

هشتگ‌های مرتبط


سایر عناوین

راهکارهای کسب سود از ثروت

راهکارهای کسب سود از ثروت

هفته‌نامۀ اطلاعات بورس

328 3 دقیقه 1399/03/31
تجربۀ آذربایجان برای جبران کاهش ارزش ملی پول

تجربۀ آذربایجان برای جبران کاهش ارزش ملی پول

هفته‌نامۀ اطلاعات بورس

575 4 دقیقه 1399/04/21

مطالب پیشنهادی