مجموعه‌های موضوعی داستان‌های سواد مالی

آموزش سواد مالی به کودکان 7 تا 12 سال

659 5 دقیقه

کتاب‌های داستان سواد مالی برای دانش‌آموزان، که تاکنون 62جلد از آن‌ها منتشر شده است، موضوعات متنوعی از سواد مالی را پوشش می‌دهند. اگر علاقه داشته باشید کتاب‌های مرتبط با سرفصل‌های خاصی از سواد مالی را تهیه کنید، بسته‌های موضوعی کتاب‌ها، بهترین گزینه برای شماست. داخل این بسته‌ها علاوه بر کتاب‌ها، کارت‌های آموزشی جذابی هم قرار داده شده که هم کودکان را راهنمایی می‌کند داستان‌ها را با چه ترتیبی بخوانند و هم آموزه‌های مهم کتاب را به همراه یک فعالیت و تمرین فرابگیرند. 

خریدار زیرک

این مجموعه شامل 10 جلد کتاب از مجموعۀ 62جلدی داستان‌های سواد مالی است که به طور خاص به موضوع خرج و خرید می‌پردازد و کودکان را با خرید هوشمندانه، انتخاب درست و تصمیم‌گیری مالی آشنا می‌کند. 

کار و درآمد دلچسب

آشنایی با کار و ارزش آن، راه‌اندازی کسب‌وکار، دریافت پول‌توجیبی، تأمین نیازها و خواسته‌ها از مهم‌ترین مفاهیمی است که داستان‌های این مجموعۀ 11جلدی به آن می‌پردازد. کودکان‌ در این مجموعه کتاب‌ها می‌آموزند که از روش‌های مختلفی برای تأمین نیازها و خواسته‌های‌شان درآمد کسب کنند و به آزادی و استقلال مالی نسبی برسند. 

سرمایه‌گذار کوچک

این مجموعه شامل 8جلد کتاب از مجموعۀ 62جلدی داستان‌های سواد مالی است که بر موضوع پس‌انداز و سرمایه‌گذاری متمرکز هستند. این کتاب‌ها، کودکان را با مهارت مهم سرمایه‌گذاری و افزایش پول از روش‌های مختلف آشنا می‎‌کند. 

مجموعه‌های دخترانه و پسرانه

گاهی دختران و پسران دوست دارند، شخصیت‌های داستان‌ها بسته به جنسیت آن‌ها دختر یا پسر باشد و این‌طور احساس هم‌ذات‌پنداری بیشتری می‌کنند یا کتاب‌ها را بیشتر دوست خواهند داشت. 

از میان 62جلد کتاب داستان‌های سواد مالی برای دانش‌آموزان، 10 جلد ویژۀ پسران دبستانی انتخاب شده که آن‌ها را با مفاهیم مهمی مانند پس‌انداز، سرمایه‌گذاری، هزینه‌فرصت، ارزش کار، خرید هوشمندانه و فروش و کسب‌ درآمد آشنا می‌کند. 

مجموعۀ دخترانه نیز شامل 12جلد کتاب است که به مفاهیم مهم سواد مالی از جمله، خرید، پس‌انداز، بودجه‌بندی، هزینه‌فرصت، سرمایه‌گذاری، امانت‌داری و کارآفرینی می‌پردازد. 

هشتگ‌های مرتبط


سایر عناوین

آموزش سواد مالی در اروپا

آموزش سواد مالی در اروپا

تحلیلی بر راهبردهای 48 دولت اروپایی در آموزش سواد مالی

773 6 دقیقه بیشتر بخوانید
مجموعۀ 40جلدی داستان‌های سواد مالی

مجموعۀ 40جلدی داستان‌های سواد مالی

آموزش سوادمالی به کودکان 10 تا 12 سال

3035 11 دقیقه بیشتر بخوانید
سنگ بنای سواد مالی

سنگ بنای سواد مالی

جدیدترین نسخۀ بازنگری‌شدۀ «استانداردهای سواد مالی»

946 5 دقیقه بیشتر بخوانید

مطالب پیشنهادی