سواد مالی برای خانم‌ها؛ صدای مشتری

سخنان دکتر کمیل رودی در برنامۀ تلویزیونی «عصر شیرین»؛ شبکۀ افق؛ فصل دوم؛ قسمت هجدهم

انسان‌ها در تعامل با دیگران به خودشناسی می‌رسند و به همین دلیل است که هر چه ما بیشتر خودگشودگی داشته باشیم، بهتر خودمان را می‌شناسیم. این شناخت به ما اجازه می‌دهید آنچه هستیم را در آنچه انجام می‌دهیم متجلی کنیم و بروز استعدادهای ما، منافع بسیاری برای جامعه به دنبال خواهد داشت. 

در حوزۀ کسب‌وکار و در نقش کارفرما، یکی از منابع اطلاعاتی مشتریان، خود آن‌ها هستند و مشتری معترض کاملاً رایگان به ما می‌گوید مشکل کار کجاست. در واقع، بازخور منفی آن‌ها زمزمه‌ای است که اگر به آن گوش دهیم، از نابود شدن کسب‌وکارمان جلوگیری می‌کنیم. 

در این قسمت از برنامۀ عصر شیرین، از تأثیر اعتراض مشتری‌ها بر بهبود کیفیت کالاها و خدمات تولیدی گفتیم. شما چه تجربه‌ای در این زمینه دارید؟

هشتگ‌های مرتبط


نظر خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی