سواد مالی برای خانمها؛ نحوۀ دسترسی مشتری به محصول ما
سخنان دکتر کمیل رودی در برنامۀ تلویزیونی «عصر شیرین»؛ شبکۀ افق؛ فصل دوم؛ قسمت بیستم
کسبوکار ما با عشق به مشتری شروع میشود و همانطور که در برنامههای قبلی گفته شد، دو ستون اصلی این کسبوکار، مشتری و محصول ماست. ستون سوم اما نحوۀ ارائۀ ارزش پیشنهادی ما به مشتری است، که در واقع همان راه ارتباطی ما با او، از جمله فروشگاه فیزیکی، وبسایت، تلفن، شبکۀ اجتماعی و... است. ما در این مسیر باید مناسبترین راه را انتخاب کنیم و در این مسیر اولویتمان ترجیح مشتری است.
در این قسمت از برنامۀ عصر شیرین، کانالهای ارتباطی برای تحویل ارزش پیشنهادی به مشتری گفتیم. شما کدام روش را برای ارتباط با مشتریهایتان انتخاب کردهاید؟
هشتگهای مرتبط
مطالب پیشنهادی
-
سواد مالی خانمها؛ وضعیت چقدر بحرانی است؟
سخنان دکتر کمیل رودی در برنامۀ تلویزیونی «عصر شیرین»؛ شبکۀ افق؛ فصل اول؛ قسمت دوم
-
سه ویژگی شغل رضایتبخش
گفتگوی دکتر کمیل رودی و فرهاد جم در برنامه خانه تو؛ شبکه چهارم سیما؛ قسمت هشتم
-
چرا خانمها مهمترند؟
80 درصد زنانی که در پیری در فقر زندگی میکنند در دوره جوانی و میانسالی فقیر نبودهاند.
نظر خود را بنویسید