سواد مالی برای خانم‌ها؛ نحوۀ دسترسی مشتری به محصول ما

سخنان دکتر کمیل رودی در برنامۀ تلویزیونی «عصر شیرین»؛ شبکۀ افق؛ فصل دوم؛ قسمت بیستم

کسب‌وکار ما با عشق به مشتری شروع می‌شود و همان‌طور که در برنامه‌های قبلی گفته شد، دو ستون اصلی این کسب‌وکار، مشتری و محصول ماست. ستون سوم اما نحوۀ ارائۀ ارزش پیشنهادی ما به مشتری است، که در واقع همان راه ارتباطی ما با او، از جمله فروشگاه فیزیکی، وب‌سایت، تلفن، شبکۀ اجتماعی و... است. ما در این مسیر باید مناسب‌ترین راه را انتخاب کنیم و در این مسیر اولویت‌مان ترجیح مشتری است. 

در این قسمت از برنامۀ عصر شیرین، کانال‌های ارتباطی برای تحویل ارزش پیشنهادی به مشتری گفتیم. شما کدام روش را برای ارتباط با مشتری‌های‌تان انتخاب کرده‌اید؟ 

هشتگ‌های مرتبط


نظر خود را بنویسید

مطالب پیشنهادی