مسابقۀ کاردستی از کتاب فنجان‌های سفارشی

مسابقۀ کاردستی از کتاب فنجان‌های سفارشی

جام جهانی قصه‌ها

به گزارش روابط عمومی آکادمی هوش مالی، مسابقۀ کاردستی از کتاب «فنجان‌های سفارشی» شهریورماه امسال برای کودکان هفت تا دوازده سال برگزار شد. هیأت داوران این مسابقه، دکتر کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی، حامد زحمتکش، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون،  فاطمه امینی، مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیون و مجری برنامۀ ململ و بازیگر نقش گلی و علی فروتن و حمید گلی بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون و بازیگران برنامه‌های کودک فیتیله و... بودند.

حامد زحمتکش، عضو هیأت داوران این مسابقه ضمن اعلام این خبر گفت: «فنجان‌های سفارشی یکی از کتاب‌های مجموعه داستان‌های سواد مالی برای کودکان است که توسط آکادمی هوش مالی تهیه و به همت انتشارات قدیانی منتشر شده است. کتاب‌هایی که 52 جلد از آن‌ها تاکنون انتشار یافته و امسال نیز نزدیک به 10 جلد دیگر از آن‌ها منتشر می‌شود. همچنین کتاب صوتی 40 عنوان از این کتاب‌ها به همت آکادمی تهیه شده و در فیدیبو قابل دسترسی است که آزاده مؤیدی‌فرد و احسان کرمی گویندگان کتاب صوتی «فنجان‌های سفارشی» بودند.»

زحمتکش افزود: مسابقۀ نقاشی از کتاب فنجان‌های سفارشی، چهارمین قسمت از «جام‌ جهانی قصه‌ها»، مجموعه مسابقه‌های ادبی‌هنری است که هر ماه، با تمرکز بر یکی از داستان‌های سواد مالی آکادمی هوش مالی، برای کودکان 7 تا 12 سال برگزار می‌شود و در شاخه‌هایی چون عکاسی، هنرهای تجسمی، نمایش، خاطره‌نویسی و فیلم‌سازی از آن‌ها می‌خواهد آموخته‌های خود را در قالب هنری ارائه کنند.

این کارگردان تئاتر و تلویزیون گفت: کودکان برای شرکت در این مسابقه، کتاب فنجان‌های سفارشی را خواندند یا به کتاب صوتی آن گوش کردند و سپس فنجانی به انتخاب و سلیقۀ خود ساختند و عکس آن را در صفحۀ اینستاگرام خود بارگذاری یا برای صفحه کودک و نوجوان آکادمی ارسال کردند.

مهم‌ترین معیارهای داوران برای انتخاب برگزیدگان این مسابقه، سفارشی بودن اثر و همچنین استفاده از ایده‌های جذاب و خلاقیت در ساخت فنجان‌ها بود. علیرضا رادفرنیا، الینا ابراهیمی و مانلی محمودان به عنوان برترین نفرات در چهارمین مسابقۀ جام جهانی قصه‌ها انتخاب شدند.

در ادامه گزارش تصویری مسابقۀ نقاشی را تماشا کنید.