رویداد قصه‌گویی از کتاب «فنجان‌های سفارشی» برگزار شد

رویداد قصه‌گویی از کتاب «فنجان‌های سفارشی» برگزار شد

آشنایی کودکان با مهارت‌ قصه‌گویی

آکادمی هوش مالی هم‌زمان با برگزاری چهارمین دورۀ مسابقۀ کتابخوانی جام جهانی قصه‌ها، رویداد قصه‌گویی از کتاب «فنجان‌های سفارشی» را برگزار کرد. این رویداد با قصه‌گویی فاطمه خدابنده‌لو، بازیگر و کارگردان تئاتر، قصه‌گو و مدرس نمایش خلاق و حضور حامد زحمتکش، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون و تعداد زیادی از کودکان، جمعه هجدهم شهریورماه در مجموعۀ «کتاب‌مان» برگزار شد. در بخش دوم این رویداد، شرکت‌کنندگان در کارگاه آموزش سفالگری، شرکت کردند و با همراهی فائزه داوودی، مربی خلاقیت کودک، فنجان‌های سفارشی خود را ساختند. 

 کتاب فنجان‌های سفارشی یکی از کتاب‌های مجموعه داستان‌های سواد مالی برای کودکان است که توسط آکادمی هوش مالی تهیه و به همت انتشارات قدیانی منتشر شده است؛ مجموعه‌ای که 52 جلد از آن‌ تاکنون انتشار یافته و امسال نیز نزدیک به 10 جلد دیگر از آن‌ها منتشر می‌شود. همچنین کتاب صوتی 40 عنوان از این کتاب‌ها به همت آکادمی تهیه شده و در فیدیبو قابل دسترسی است که آزاده مؤیدی‌فر و احسان کرمی گویندگان کتاب صوتی «فنجان‎‌های سفارشی» بوده‌اند. 

این کتاب، ماجرای بچه‌پنگوئنی را روایت می‌کند که با خلاقیت و نوآوری به کسب‌وکار پدرش کمک می‌کند تا همچنان حرفی برای گفتن داشته باشد و در بازار باقی بماند. او با ساخت فنجان‌های منحصربه‌فرد جذابیت فراوانی برای مشتریانش رقم زد و حتی مشتریانی از سراسر دنیا پیدا کرد. 

جام جهانی قصه‌ها مجموعه مسابقه‌های کتابخوانی است که آکادمی هوش مالی برای کتاب‌های سواد مالی کودکان برگزار می‌کند. هیأت داوران این مسابقه، دکتر کمیل رودی، مدیر آکادمی هوش مالی؛ حامد زحمتکش، کارگردان و بازیگر تئاتر و تلویزیون؛ فاطمه امینی، مجری و بازیگر تئاتر و تلویزیون و مجری برنامۀ ململ و بازیگر نقش گلی و علی فروتن و حمید گلی، بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون و بازیگران برنامه‌های کودک فیتیله و... بودند. 

در ادامه، گزارش تصویری این رویداد را تماشا کنید: