در جستجوی خوشبختی

دورۀ آموزش سواد مالی ویژۀ بزرگسالان

5213 7 دقیقه

دورۀ آموزشی «در جستجوی خوشبختی» یک دورۀ مهارتی و کاربردی برای آموزش سواد مالی است که ما را برای آیندۀ مالی ایمن‌تر آماده می‌کند. از آنجا که مشغله‌های کاری، گاه فرصت حضور منظم در کلاس‌های آموزشی را محدود می‌سازد، این دوره به صورت غیرحضوری و محتوامحور طراحی شده است. 

در این دوره، سرفصل‌های خرج و پس‌انداز، اعتبار و بدهی، کار و درآمد، سرمایه‌گذاری، مدیریت ریسک و بیمه و تصمیم‌گیری مالی به صورت عملی و کاربردی آموزش داده خواهد شد.

شرکت‌کنندگان پس از ثبت‌نام، با استفاده از سامانۀ آموزش مجازی آکادمی هوش مالی به محتوای درس‌ها دسترسی خواهند داشت و بستۀ آموزشی دوره برای آن‌ها ارسال خواهد شد. درس‌ها پس از دیدن ویدئوی آموزشی و ارسال تمرین‌ها، به صورت یک به یک فعال می‌شود تا مسیر آموزش به درستی طی شود. استاد و پشتیبان‌های دوره نیز همواره در کنار شرکت‌کنندگان خواهند بود و علاوه بر بررسی تمرین‌ها، به سؤالات ایشان پاسخ خواهند داد. 

این دورۀ غیرحضوری دارای 30 ویدئوی آموزشی 15دقیقه‌ای، 22 خودارزیابی و 10 کاربرگ است و در 4 هفته قابل فراگیریست. دیدن ویدئوها و انجام تمرین‌ها به 4 ساعت در هفته و جمعاً 16 ساعت نیاز دارد. بستۀ آموزشی دوره شامل کتاب کار دوره و کتاب‌های «معمار عمارت» و «پری نشان پرواز» و نقشۀ طی مسیر این دوره است. 

در پایان، پس از کسب نمرۀ قبولی در آزمون پایان‌دوره، گواهینامۀ شرکت در دورۀ آموزشی سواد مالی، از طرف آکادمی هوش مالی به شرکت‌کنندگان اعطا خواهد شد. دورۀ غیرحضوری در جستجوی خوشبختی هر دوماه یک‌بار به صورت کمپ برگزار می‌شود تا شرکت‌کنندگان در یک مسیر مشخص و با انگیزه دوره را طی کنند. در پایان هر کمپ،از برگزیدگان دوره دعوت شده تا همراه با استاد و تیم آموزشی آکادمی هوش مالی از تجربه‌های خود و به کارگیری آموزه‌ها در زندگی شخصی گفت‌وگو کنند.

هشتگ‌های مرتبط


سایر عناوین

بچه‌های دهکده (دورۀ دوم)

بچه‌های دهکده (دورۀ دوم)

دورۀ آموزش سواد مالی ویژۀ کودکان

2660 2 دقیقه بیشتر بخوانید
بچه‌های دهکده

بچه‌های دهکده

دورۀ آموزش سواد مالی ویژۀ کودکان

2794 2 دقیقه بیشتر بخوانید

مطالب پیشنهادی